مناطق گردشگری معروف استانبول
نوشته شده توسط : mary

مناطق گردشگری معروف استانبول

 

 

منطقه پولونزکوی استانبول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری استانبول می باشد که در اصل اولین بار در قرن 19 توسط مهاجران لهستانی کشف شد. مردم استانبول معمولاً برای سوارکاری قدم زدن و خوردن غذاهای سنتی لهستانی در تور استانبول بهمن 94 به این منطقه می آیند. این منطقه در فاصله 25 کیلومتری استانبول و در بخش آسیائی قرار گرفته است.در تور استانبول 95 حتما از این منطقه دیدن کنید.یکی از دلایل شباهت این منطقه با شمال ایران این است که منطقه پولونزکوی در منطقه آسیایی ترکیه قرار گرفته و فاصله چندانی با ایران ما ندارد ولی منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج کیلومتری استانبول قرار گرفته است  که می توان در کمتر از سی دقیقه در تور استانبول به این محل آمد و روز خوبی را در آن جا در زیر سایه درختان و حتی در کنار آفتاب دل انگیز سپری نمود.

 

 

 

منطقه شیشلی استانبول یکی از معروفترین مناطق توریستی استانبول میباشد که به دلیل دسترسی راحت به مراکز خرید استانبول، دیدنی های استانبول و حمل و نقل عمومی مورد توجه اکثر گردشگران تور استانبول می باشد.منطقه شیشلی استانبول از ناحیه‌های قسمت اروپایی استانبول است که در ناحیه مرمره قرار گرفته‌ است و طبق آخرین سرشماری به سال ۲۰۱۲ میلادی این ناحیه ۳۱۸٬۲۱۷ نفر جمعیت دارد.رفتن به این منطقه در تور لحظه آخری استانبول بسیار لذت بخش است.این منطقه با تکسیم فاصله زیادی ندارد، اما مانند میدان تکسیم دسترسی راحت به همه چیز در تور استانبول نوروز 95 امکان پذیر نیست .منطقه شیشلی بیشتر مسکونی است اما هتلهای معروفی مثل هتل 5 ستاره گرند جواهر نیز در این منطقه قرار دارد.





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: